Abberant Games



Aberrant Games to amerykańska firma założona w roku 2003, a jej twórcą jest Simon Mackenzie. Simon od 20 lat pracuje w branży gier, zarówno od strony handlu jak i projektowania i tworzenia. Współpracownikiem Simona jest Justine Kesary (Operations & Sales Manager), która przed przystąpieniem do Aberrant przez 6 lat pracowała w branży.

W założeniu Aberrant miało stworzyć nowe, oryginalne gry łączące w sobie dużą dozę taktyki oraz łatwoprzyswajalne i nieskomplikowane reguły. Ten ładnie brzmiący slogan zaowocował stworzeniem skirmishowego systemu bitewnego Rezolution. Jest to szybka gra figurkowa osadzona w mrocznym cyberpunkowym świecie XXII w., odwzorowuje ona brutalne starcia pomiędzy niewielkimi oddziałami czy gangami. Brzmi całkiem zwyczajnie i podobnie do kilku innych systemów chciałoby się rzec. Jednak świat i figurki Rezolution rzeczywiście cechują się sporą oryginalnością. Oryginalność ta została potwierdzona faktem dwóch nominacji dla Rezoultion do nagród Origins Awards przyznawanych przez Academy of Adventure Gaming Arts and Design. W kategoriach najlepszy system bitewny (Best Miniature Game) i najlepsza linia figurek (Best Miniature Line). Spójrzcie zresztą na kilka zdjęć:









Na temat samego systemu nie chciałbym się jednak rozpisywać tutaj, mam nadzieję, że już wkrótce o samej grze przeczytacie więcej w dziale Systemy bitewne.

Dodam jeszcze, że figurki Rezolution wykonane są z metalu, w skali 28 mm.

Drugą nadchodzącą (premiera marzec 2007) linią produktów Aberrant Games są figurki Dungeoneer: Age of Steel. Figurki te powstają we współpracy z Studio Denmark i będą prezentować postacie i istoty ze świata popularnej gry karcianej (dostępnej zresztą w Polsce) Dungeoneer oraz nadchodzącego systemu RPG o tym samym tytule.

Zobacz też:



Przydatne linki:

Aberrant Games - strona główna.