Neuroshima HEX 2.5 - Gry planszowe


Gra planszowa Neuroshima HEX 2.5 to nowe, wysokiej jakości wydanie najlepszej polskiej strategii planszowej. Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
-- >KUP GRÄ~ W SKLEPIE
-- >KUP GRÄ~ NA ALLEGRO
Gra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne.



Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką.

W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:

1 - potężne, ale powolne maszyny Molocha
2 - Posterunek - ostatnia regularna armia ludzkości
3 - gangi Hegemonii
4 - mutanci Borgo

Neuroshima HEX to pierwsza polska gra, która odniosła sukces na Zachodzie!

Pudełko z grą zawiera:

* plansza
* instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
* 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)

Podstawowe informacje:

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45 - 90 minut
Wydawca: Portal Publishing
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska